tisdag 23 april 2013

one year older and one door less

 
in the hallway we removed one door and got so much more space.
 
 
God morgon mina vänner!
 
Nä men vad är det för gråväder vi har i dag! Jag vill ju ha sol och värme, vill kunna smörja näsan med min nya solkräm, ta på mig flipflop och vara ute i trädgården...
 
Det vill jag nuuu, men istället (och på min födelsedag och allt) så är det jämngrått och regnet hänger i luften!
Ja, ja man kan ju inte få allt. Blev i alla fall mysigt uppvaktad av familjen i morse!
 
 
I hallen har vi tagit ner en dörr och genast blev det en hel vägg med mer plats för förvaring!
Det tog oss bara tio år att komma på den idéen!  
 
Ha nu en fin dag!
Kram

12 kommentarer:

| Harmony and design | sa...

Qué tengas un buen día.
Ya verás que pronto llegarán los días soleados ;-)

Kallholmen sa...

Grattis,grattis på din dag...hoppas den blir alldeles underbar!

Kram Caro.

Lisbeth Williams sa...

Grattis tjejen! Här ser det ut att bli en finfin födelsedag. Kram.

Irene Lundell sa...

Hej och grattis på födelsedagen. Hoppas du får en fin dag!

Undrar var du har hittat din fina lilla bänk på bilden ovan. Exakt nåt sånt letar jag efter till mitt vardagsrum, vet du vad det är för typ av pall?

Jennys Vita Villervalla sa...

Grattis till dig!!
Dina bilder är alltid lika vackra att vila ögonen på!
Ha det fint!
Kram
Jenny

enannanhelena sa...

Grattis! Och hälsa till lille Bosse att jag tycker att han verkar ha en urmysig utkiksplats.
:)
/helena

Anna-Maria sa...

Grattis grattis och ang. dörren...bättre sent än aldrig!

Jane, Lyckliga Hem sa...

Grattis på din dag!
Vart har du hittat ditt fantastiska zebrahuvud, LOVE IT!

Grattiskram / Jane :)

Gabriella sa...

Gratulerar på din dag! Hoppas trots gråväder att din dag varit fin!
Kram

fem barns mamma sa...

Grattis!!!
Du skulle varit här idag, fantastiskt fint, trivs som fisken i vattnet:) Förstår att ni återkommit!!!
Kram från Sandy Bay

Hanna sa...

Vilken fin vägg, krokarna/hornen är helt underbara & bänken passar ju superbra! Alltid lika inspirerande bilder på din blogg! Grattis på din dag! MVH Hanna

me and alice sa...

Tusen tack för era fina hälsningar!
Kram Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin