lördag 3 december 2011

DW time

my new classy watch from Daniel wellington

Tid är ju en bristvara som vi alla skulle vilja ha lite mer av...

För att ha lite mer koll på min tid har jag faktiskt skaffat mig ett hederligt armbandsur igen.

Jag har inte haft ett armbandsur på jag vet inte hur lång tid.
Nu för tiden har har vi ju för vana att använda våra smartphones till det mesta.
Vilket är toppen, men jag har ändå alltid tyckt det är riktigt snyggt med en fräsch klocka på armen.
Speciellt eftersom jag som ung arbetade några år med en "äkta" urmakare...

Min nya snygging är en Daniel Wellington och finns att köpa bla. här!

Skulle du också vilja köpa en DW klocka, eller kanske ge bort en i julklapp till din älskling så får du just nu 15% rabatt om du uppger koden Kings när du beställer ditt exemplar.

Ha en fin kväll!

Kram & Puss från Suss (som har soffmys)

1 kommentar:

ANETTESHUS.COM sa...

Å, jeg som ønsker meg klokke! Vakkert:)

KLEM KLEM

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin