lördag 28 maj 2011

Mothers day!

photo susanne kings

Just nu är jag på väg mot loppisen på regementet i Falun, men som vanligt är jag sen och går nog miste om gobitarna, men det ska i alla fall bli kul att träffa lite bloggtjejer. Hade hoppats på sällskap från sonen, men icke sa nicke...

Hur ser er Lördag ut? Hoppas ni också får en fin dag.


I dag har jag den stora äran igen att få gästblogga på



Hjärtligt välkomna dit och se vad jag hittat på inför mors dag. (klicka på loggan)

.........................................

Tomorrow we have Mothers day here in Sweden, and I'm guestblogging about that at Design Day by Day. Welcome and have a look!

enjoy - your - Saturday - wherever  - you - are

Susanne

6 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Susanne
Loppis e kul :)
Tyvärr lite långt bort..
men jag har ett Party som passar dig idag :)
så missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Mothers Day Special
Välkommen :)
Håkan

enannanhelena sa...

Kikade in på din drömmorsdag. Så härligt kreativt! Och vackert och mysigt. Viss design har ordet tidlös skrivet över sig. Det nya Höganäsgodset tilhör definitivt den kategorin. Där har de lyckats, tjejerna. ;)

Själv gillar jag ju också mest gamla "grejer", men det är härligt, farligt att sticka in något "uppkäftigt" modernt, emellan mormorstingen.

Önskar dig en fin dagen före dagen M Och tackar för inspiration, som vanligt. ;)

/helena

ps. Min mamma älskar också havets små läckerheter, hon är en skön snäcka... precis som du.

kråke sa...

Härlig inspiration...hinner nog med en mors dag loppis imorgon oxå;))

kram på dig..

kråke

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Som vanligt blir man aldrig besviken att besöka dig. Underbart!

Jag har en svart ljustake från höganäs. De är så fina, nästa köp blir en tekanna.

Hoppas att du får en underbar morsdag

Kram

Maria sa...

Jättesöt bild.
Önskar dig också en trevlig helg. Kram Maria

Anonym sa...

Mors dag ja, jag har för stora, eller för litet barn för att bli firad tror jag..;-)
Hoppas du hittade nåt skoj på loppisen, det blev verkligen Noras dag på loppisarna idag! :-) Kram på dig!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin