tisdag 25 december 2007

Första försöket...


Här görs nu ett försök av mig att starta en ny blogg. Den kommer handla om inredning såklart.

Då jag inte är något proffs på datorer så ska jag erkänna att jag har min 12 åriga dotter till hjälp ibland, hi,hi...

Önskar er varmt välkomna och hoppas det ska finnas något som passar er som gillar samma saker som jag.

Här är en bild på mina väl använda kaffeskålar. Så härligt att hålla en skål med varmt te/kaffe mellan händerna när man känner sig frusen. Kram Susanne :0)

5 kommentarer:

Spets och snor sa...

Hej på Er! Vad kul att ni startat en blogg! Den ser jättefin ut. Me and Alice var ett jättebra namn! Ni får göra något mer inlägg så ska jag marknadsföra er på Spets och Snor. kram Helena

Anonym sa...

Hej!
Vilken jättefin blogg!
Puss å kram från Stina

Anonym sa...

Jättefint hälsar
Kunniga morfar

Anonym sa...

Kul! Det här ser vi fram emot :)

LantlivsAnette sa...

Åhh Välkommen till bloggvärlden...
Vad fint ni ser ut att ha det,jag ser fram emot fler fina inlägg !
Vad glad jag blir när du gillar min blogg !!
Kram Anette

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin